NOVINKY

__________________________________________________________________________________________________________________________

[23.08.2020]
Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky]

[30.03.2020]
Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

__________________________________________________________________________________________________________________________

DMP Pluginy [Stín Černobylu]


Kapacita inventáře
Download: Lehká - Výchozí - Hardcore - Bezlimitní
Nově je na výběr ze čtyř variant možností omezení inventáře, lišící se počtem nesených zbraní a předmětů - Lehká, výchozí, hardcore a bezlimitní [kterou ale vzhledem k povaze Survival Packu nijak zvlášť nedoporučuju]. Konkrétní archiv stačí po stažení rozbalit a obsažený soubor nakopírovat do adresáře gamedata\scripts [a následně povolit přepis].
  • Poznámka: Samotná nosnost postavy se s použitím doplňku nijak nemění a zůstává na standardní hodnotě.
  • Poznámka 2: Pro stažení stačí kliknout pravým myšítkem na požadovaný odkaz a z nabídky vybrat možnost "Uložit odkaz jako...".


___________________________________________________________


Indikátory života, výdrže a počtu munice

Widescreen:
Život - Počet munice - Počet a druh munice - Výdrž - Všechno - Bez indikátorů

Fullscreen:
Život - Počet munice - Počet a druh munice - Výdrž - Všechno - Bez indikátorů

Následující doplňky vrací do hry upravené ukazatele zdraví, života, výdrže nebo všeho dohromady [dle výběru]. Vše se poté zobrazí v dolním pravém rohu - viz následující dva obrázky. Archiv po stažení jen rozbalte a veškerý obsah překopírujte přes stávající gamedata složku, co máte na disku.

Poznámka: Stín Černobylu ještě plně nezvládal adaptaci mezi klasickými a širokoúhlými monitory, proto jsou k dispozici samostatné varianty všech doplňků. Widescreen doplňky jsou určeny pro širokoúhlé 16:9 a 16:10 monitory (například s rozlišením 1980x1020 nebo 1680x1050), pro starší monitory s poměrem stran 4:3 (rozlišení 1024x768, 1600x1200 a podobně) pak slouží fullscreen varianta.


___________________________________________________________


Zobrazení minimapy
Download: widescreen - fullscreen
Následující doplněk vrací do levého horního rohu obrazovky minimapu. Verze pro klasické monitory nemá orámování kvůli problémům s prolínáním textur. Archiv po stažení jen rozbalte a celý obsah překopírujte přes stávající gamedata složku s aktuálně nainstalovaným modpackem. Opět je na výběr fullscreen verze pro klasické monitory a nebo widescreen verze pro monitory širokoúhlé.

___________________________________________________________


Odstranění indikátoru radiace
Download: dropbox
Jak už napovídá sám název, na obrazovce se po aplikaci následujícího doplňku nebude zobrazovat indikátor radiace [platí v případě, že máte na opasku připevněn anomální detektor]. Archiv po stažení stačí rozbalit a veškerý obsah překopírovat přes stávající gamedata složku. Doplněk je funkční jak na klasických, tak širokoúhlých monitorech zároveň.

___________________________________________________________


Neskrývání zbraní při léčení
Download: dropbox
Doplněk sloužící k odstranění skrývání zbraní při léčení. Efekt zůstává při jezení jídla, použití opravovacích sad a dalších akcí přímo nesouvisejících s léčením. Soubor po stažení rozbalte a nakopírujte do složky gamedata\scripts.

___________________________________________________________


Neskrývání zbraní při vstupu k obchodníkům
Download: dropbox
Skript sloužící k odstranění automatického skrývání zbraní při přechodu k obchodníkům. Hodí se zejména v případech, kdy si znepřátelíte některou z frakcí. Archiv po stažení rozbalte a soubor nakopírujte do složky gamedata\scripts.

___________________________________________________________


Ukládání pozic a screenshotů do kořenového adresáře
Download: dropbox
Úprava souboru fsgame.ltx, díky němuž je nově umožněno automaticky ukládat veškeré uložené pozice a nasnímané obrázky přímo do složky _appdata_ v hlavním herním adresáři. Sem se navíc budou ukládat i logovací soubory nutné pro diagnostiku možných pádů hry [více informací v sekci Informace, odstavec Jak hlásit chyby].
Soubor po stažení stačí nakopírovat do složky s nainstalovanou hrou a povolit přepis původního souboru fsgame.ltx.

___________________________________________________________


Původní hudba v hlavní nabídce
Download: dropbox
Vrátí do hry originální znělku v hlavní nabídce. Archiv stačí rozbalit a oba soubory nakopírovat do adresáře gamedata\sounds\music.

___________________________________________________________


Alternativní hudba v hlavní nabídce
Autor: Spectre
Download: dropbox
Doplněk přidávající zcela novou zvukovou stopu do hlavní nabídky. Archiv stačí rozbalit a oba soubory nakopírovat do adresáře gamedata\sounds\music.

Komentáře

  1. Vynikající mód!

    Akorát má menší chybku. Protože zóna je trochu živější než v původní hře, tak se mi občas stane, že se blížím k hlavnímu k úkolu, kde se mám správně probít hromadou nepřátel, která už je ovšem roznesa na kopytech mutantů...

    Ještě jsem se snažil si trochu upravit HUD, abych tam měl ukazatel staminy a trochu ho přestavět, ale bez úspěchu...

    Nechtěl bys udělat takouvou odnož, kde byl zakomponovaný Winter Mod, když už je ta zima?

    Ale jinak díky, za nejlepší modpack!

    OdpovědětVymazat
  2. Winter Mod se dá samostatně stáhnout z filefrontu a pak do modpacku nakopírovat, jedná se jenom o textury. Až budu mít čas, dodal bych archivy i sem do doplňků.

    K těm mutantům - jak konkrétně jsi to myslel, případně kde v oblastech? No a na závěr - HUD by se dal maximálně tak vrátit do původního stavu, ale tam by pak zas mohlo dojít k problémům se zobrazením mřížek u krabic na výbavu.

    OdpovědětVymazat
  3. Winter Mod: Tam je problém, že obsahuje i scripty, které upravují počasí, takže by se změnilo to tvé nastavení...

    Mutanti: Stalo se mi to v Temném údolí v té rozestavěné budově, kde jsem měl sehnat klíč od X18. Všichni už byli mrtví a kolem nich leželi mrtvé kočky nebo nějaká podobná havěť, která je asi sežrala přede mnou. Zde to bylo nejvíc vidět. Jinak v ostatních oblastech je mrtvej tak jeden nebo dva, což je akorát reálný.

    HUD: Nemáš nějaký účinný prográmek na měnění HUDu. Dost se mi líbil HUD, co je použitý ve Scorpion's modpacku. Je tam i stamina, obrázkový ukazatel typu munice a hlavně plynulý ukazatel života a brnění (nemám rád ty čárkované).

    OdpovědětVymazat
  4. Podívám se jak na Winter mod, tak i na HUD. Pokud by se mi povedlo to sjednotit, dodám sem všechno, co bude potřeba. Ono to totiž nevězí jenom v jednom souboru :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Mockrát díky.

    Ten HUD, co jsi sem dal ke stažení je přesně ten, který jsem chtěl.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je dobře. Pak se podívám i na to počasí. A abych nezapomněl, část oblud v údolí jsem mám dojem už do 5.5 modpacku vyškrtal, ale radši si to ještě zkontroluju. Tam největší problém dělali Zlomové, protože na ně banditi nějak moc neútočili.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo máš pravdu. Byl jsem svědkem, jak je ty mutanti zabíjeli a oni se ani nehnuli.

    HUD jsem chvíli zkoušel a zatím funguje v pohodě.

    Ještě jsem si vzpomněl: Šlo by nějak nastavit, aby se ty náhodné blowoty nikdy nespouštěli ihned po načtení save (je to dost nepříjemné), ale jen náhodně v průběhu hraní?

    OdpovědětVymazat
  8. Do další verze plánuju ty blowouty vyřadit úplně, je v nich spousta chyb (ať už blbnoucí počasí nebo třeba krvácení na stěnu).

    OdpovědětVymazat
  9. Bude se v té další verzi dát hrát s uloženými pozicemi v této verzi? Nerad bych začínal znova.

    OdpovědětVymazat
  10. Sice jsem z původních pozic nezkoušel hrát, ale nemělo by to v ničem vadit.

    OdpovědětVymazat
  11. Samé dobré zprávy :)

    Ještě jsem si vzpomněl na jednu chybu v Temném údolí. Nevzpomenu si na jména, tak to zkusím popsat. Když jsem poprvé vstoupil do Temného údolí, tak hned na začátku mě jeden Stalker požádal o záchranu jeho kámoše. Schovali jsme se před opuštěnou továrnu a čekali na něj. Když prošel, tak jsem zastřelil ty dva bandity, co šli za ním a úkol jsem splnil. Poté jsme si s ním popovídal, on poděkoval a dal mi další úkol, abych zachránil třetího z nich, kterého nejspíš drží v tom rozestavěném baráku. Ovšem hned jak jsem úkol dostal, tak se ihned i splnil. Nechápal jsem proč. Když jsem pak došel do sklepení v té rozestavěné budově, tak tam ležel onen Stalker mrtvý ve vězení. Zajímavé bylo, že byl zamčený, takže mutantem by to nemělo být a žádná mrtvola kolem taky neležela...

    OdpovědětVymazat
  12. To se občas stalo i mě, možná za to mohl jeden z trpaslíků, co pobíhal dole v areálu (ten by ho teoreticky mohl na dálku zabít výbojem). A nebo se stalker Zóně prostě znelíbil :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za ten Winter Mod, ale já měl na mysli trochu jiný: http://stalker.scorpions.cz/modding/clanek/vzhled-grafiky-a-zmena-zvuku (plně dole, finální verze 1.0). Tam jsou totiž zasněžené i stromy a jsou změněné zbroje na bílé zimní a taky je tam trochu upravené počasí, protože tam, může sněžit.

    OdpovědětVymazat
  14. Na tuhle verzi se budu muset teprv podívat, tam to bude krapet složitější (už jenom kvůli množství změn).

    OdpovědětVymazat
  15. Ale myslím, že to bude stát za to.

    OdpovědětVymazat
  16. Mám další poznatky:

    Přečetl jsem si historii modpacku a zjistil jsem, že při obchodování není menší mřížka v inventáři.

    Když splním u vedlejších postav jejich jediný úkol, tak se po čase opět objeví znova, ale už nelze splnit, protože většinou chce donést předmět, který už má u sebe, protože jsem mu ho donesl minule.

    OdpovědětVymazat
  17. Mřížka je normální proto, že sis do modpacku přidal i ten odlišnější HUD. Tam se velikost mřížky neměnila. A ty úkoly jsem nějak nepochopil - co jsi komu nemohl najít?

    OdpovědětVymazat
  18. Aha s tím HUDem mě to nenapadlo. Půjde ten zmenšený nějak dát i do toho nového HUDu?

    Třeba v baru chce jeden stalker, abych mu donesl zbraň člena povinnosti. Úkol jsem splnil, ale po čase se u něj úkol objevil znova, ale už nelze splnit, protože mi to na mapě ukazuje, že tu zbraň má on sám. Stejný problém jsem měl hned na začátku, kdy jsem zachraňoval úplně první stalkera s flash diskem (myslím Šikula). Když jsem ho zachránil, tak mi dal úkol, abych mu donesl vylepšenou bundu. Po splnění úkolu se po čase u něj ten samý úkol objevil znova, ale na mapě mi to ukazuje zase na něj...

    Ještě bych se chtěl zeptat, jak je možné se přidat k oběma frakcím? Když se přidám k Povinnosti po donesení Buldoga, tak mám automaticky Svobodu jako nepřítele. Když prvně za Svobodu přepadnu ten tábor Povinnosti, tak mám zase Povinnost jako nepřátele...

    OdpovědětVymazat
  19. Ta mřížka by upravit asi šla, ale neslibuju že se na to hned vrhnu. Ty úkoly asi hra holt vygeneruje opětovně, nijak jsem je neměnil - a finální odpověď na tvoji otázku - k oběma frakcím se připojit nejde.

    OdpovědětVymazat
  20. Ok. Beru na vědomí.

    S těmi frakcemi jsem to asi špatně pochopil z popisu modpacku. Teď už to chápu.

    OdpovědětVymazat
  21. To je on, ten Winter Mod! Díky.

    OdpovědětVymazat
  22. Podla všetkého výborný mod, aj keď som ho ešte neskúšal. čakám na dmp 7.0 kôli tomu tomu by som chcel vedieť či bude mod kompatibilný s verziou hry 1.0006. často hrávam aj multiplayer a nechce sa mi stále odstraňovať patche.

    OdpovědětVymazat
  23. Funkčnost pod novější verzí patche budu teprv testovat - v tuhle chvíli je ale potřeba i tak hrát "jenom" s 1.0004.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Znovu jsem začal hrát Stalker Stíny Černobylu ( mám originálku ) a stáhnul jsem si doněj Datastor Modpack. Jde o skvělou modofikaci, která opravdu vyvolává znovuhratelnost a přídavky jsou vskutku skvělé ! Dobrá práce. Mám, ale dotaz na mířidla. Je škoda, že jsou zbraně při zoomu relativně daleko. Už jsem začal nastavovat jednotlivé zbraně tak jak bych si je při míření opravdu představoval ( při míření je muška kousek od oka :) a rád bych si s tím pohrál a popřípadě dodal jako jednu z možných modifikací. už jsem tuto práci dělal ( asi 2 roky jsem měl tu čest nastavovat zbraně u jedné (noname) vývojářské firmy ) a prosazoval jsem právě mířidla, která by vyvolávala ve hře pocit "reálného" míření. Myslím, že by to STALKEROVI jen prospělo. Rád bych tedy konkrétně zjistil, které položky mají a na co konkrétně vliv.

    OdpovědětVymazat
  26. Odpověď už by měla ležet na e-mailu :-).

    OdpovědětVymazat
  27. Hm...nějak mi padá explorer a odpověď tam žádná nejni :-(

    OdpovědětVymazat
  28. Nevadí, tak to z paměti znovu nějak slátám - takže: v gamedata/config/weapons jsou ke všem zbraním konfigy (a pak i ve složkách Arsenal a Arsenal_Mod) - Ve všech souborech (otevře je třeba Notepad) je položka zoom_factor - výchozí hodnota je 90, ale tak se přiblíží krom mířidla i okolí. Na přiblížení jenom zbraně by se muselo editovat číslo u zoom_offset - to se pak ale zase rozhodí komplet zbraň.

    OdpovědětVymazat
  29. "Ja panimáju" - a právě proto píšu. Potřeboval bych přesně vědět které položky nastavují tu či onu "konkrétní" vlastnost zbraně. Ví o tom někdo něco bližšího ? Nastavil jsem si zkusmo MP5 a AK74ku (U) a celkem se to dá. Potřeboval bych ale pro jemné dolazení ostatní přesné informace, nejlépe zcela všechny soubory, které zbraně ovlivňují. Bezhlavým zkoušením toho či onoho jen ztratím čas.

    OdpovědětVymazat
  30. U toho AKSU se i tak přibližuje obraz :-) Nejsnadnější by to bylo udělat buďto přes ten zoom_factor, kdy holt okolí se bude přibližovat, a nebo když už budeš chtít upravovat zoom_offset, tak platí tohle: první hodnota je posun zbraně doprava a doleva, druhá posouvá zbraň nahoru a dolu, třetí zbraň oddálí nebo přiblíží - takhle jsem třebas řešil průnik kamery u kalašnikova (prostě klasická posloupnost os x, y, z). Další hodnoty jsem ještě nezkoumal.

    Artefakty v DMP samozřejmě jsou, jenom neskáčou a je obtížnější je najít. Zbraně si jinak můžeš nabindovat vcelku snadno editací escape_dialog.scriptu (gamedata/scripts). Najdi si oddíl --' Počáteční výbava od Wolfa
    a pak se orientuj podle toho, co jsem tam dodal já. Pro každou zbraň platí dopsání wpn_název - názvy najdeš v konfigu všech kusů, zase ve složce weapons (třeba wpn_toz, wpn_mp5 atd.).

    Snad jsem to vysvětlil aspoň trochu srozumitelně :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Už jsem vše našel. Díky za pomoc.

    OdpovědětVymazat
  34. Klidně se potom na ty úpravy rád podívám - až bude práce hotová, poprosil bych o odkaz :-). I kdybych to nedodal do DMP, nechal bych to volitelně tady v doplňcích.

    OdpovědětVymazat
  35. Hmmm.teď jsem narazil na Dragunova s kamufláží - pěkný kousek opravdu, ale mířidla jsou jaksi dělána tak, že přiblížení funguje nejen v hledáčku optiky, ale i po okrajích obrazovky - kde by mělo být fakt "černo" - když mám oko v okuláru :-) to je nenahraditelný pocit :-))) Právě jsem si hrál s nastavením SPAS 12 a opravdu s těmi doplňky ve hře + tím správným mířidlem - no prostě paráda !!! Amulety už nacházím :-)
    Jo a nejde nějak vypnout zcela HUD - to by myslím tak i mělo být - trocha Arkády špetka reálu ;-)

    OdpovědětVymazat
  36. ..jak vrátím ta mířidla na původní SOC ( u optik které jsou podobně jako SVD ) takto špatně ? To je podle mě fakt zlé. Můžeš koukat i mimo okulár a přibližuje se to též :-(

    OdpovědětVymazat
  37. HUD se dá snadno vypnout mínuskem - optiky vrátit jde taky, stačí smazat v gamedata/textures/wpn soubory:

    wpn_crosshair.dds
    wpn_crosshair_fn2000.dds
    wpn_crosshair_l85.dds
    wpn_crosshair_lr300.dds
    wpn_crosshair_rpg.dds

    Jenom možná bude potřeba nahradit je za textury z rozbal. archivů ze hry, protože jsem u nich měnil názvy a dodával ro několik pušek víc verzí optik.

    OdpovědětVymazat
  38. Dnes jsem upravil brokovnice + nějakých pár pušek, myslím že to jde dobře. Problémem zvostávají ony optiky :-( Ale pokud mi pošleš co je přesně třeba upravit ( kterých všech souborů se to týká ) tak to udělám ;-) stojí to za to !!!

    OdpovědětVymazat
  39. Chci se zeptat na RK - 95ku a Saiga 12 - U toho RKčka je model kalašnikova což je ještě v pohodě podobnost s RK, ale u Saigy 12 mám v podstatě kalašnikova co střílí jako shotgun Saiga 12 - je to nějaký zobrazovací bug ?

    OdpovědětVymazat
  40. RK95 je jenom odnož kalašnikova vyráběná ve Finsku, krom pár detailů ji od normálního Akčka nerozeznáš. A Sajga je vyráběná ve vícero typech - a jeden z nich vypadá taky jako kalašnikov.

    OdpovědětVymazat
  41. ok...- došel jsem až k pistolím, které jsem nechtěl měnit vůbec, nicméně jsem to zkusil a myslím že jemné přiblížení tomu evidentně, co se pocitu ze střelby týká, přispívá ! Narazil jsem jen na drobný problém ( např. ČZ 52 ), kde jsou lehce rozhozeny textury na rukavicích. Stejná chyba se projevuje i u některých ostatních pistolí. Všimnul jsem si, že vyšla nová verze DMP - ( RC 2 ?? ) je tam něco pozměněno u zbraní ?? Tedy krom textur kalašnikova, který je uveden v infu ???

    OdpovědětVymazat
  42. Pročítám informace o změnách a hodilo by se tam datum té či oné verze ---- S těma rukavicema je to Vám známý bug, nebo je to chyba u mě ? Už mám téměř hotovo :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Datum je přímo v informacích nad odkazem ke stažení (5.6.) - platí jenom ty změny, co jsem dopisoval. K chybám u pistolí - všechny tyhle jinak se zobrazující jsou z Arsenal Modu a tam je tahle nesrovnalost běžná - bohužel.

    OdpovědětVymazat
  44. Tak dělám na posledních testech. Rukavice jsou už v pohodě, stáhnul jsem si "Photorealistic mod" : http://www.fpsbanana.com/skins/57421

    Nevím nakolik je tento mod kompatibilní, ale mě vše jede.

    A ještě odkázek na videodokument:
    http://www.youtube.com/watch?v=YL-5kR1Y0iM&

    OdpovědětVymazat
  45. Nejde mi scriptem vložit tyto dvě zbraně ("XM 8" "wpn_xm8_sk1" a
    "P 38" "wpn_p38_sk1" ) jsou ty zbraně v DMP korektně ??? Zásek na konci je nejhorší :-( Zkusím updejtnout na RC 1b ;-)

    OdpovědětVymazat
  46. P38 jsem do hry nezačleňoval, aby šlo vzít XM8, tak je potřeba ještě v jejím konfigu upravit řádek scope_status (jedničku přepsat na dvojku). To mi nějak uniklo.

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, mám jeden dotaz, nikoli k modifikaci ale k hře samotné... Nevím jak se přidat k povinnosti.. Stráže mě nepustí ani za Voroninem Když projdu okolo tak po mě začnou střílet, má to tak být, nebo mám třeba jen špatnej patch? :D

    OdpovědětVymazat
  48. K Voroninovi tě hlídka pustí až doneseš dokumenty z laboratoře v Jantaru, dřív ne. A pak se k nim budeš moct i přidat.

    OdpovědětVymazat
  49. Čau datastor,
    ked si dám tie modifikácie do stalkera
    - weather overhauled,
    - alebo dynamic weather može to ubrať na FPS? lebo moja mašinka nie je najlepšia a každé jedno FPS sami ráta k dobru :)

    OdpovědětVymazat
  50. Weather Overhauled je obecně trochu víc náročnější, ale to musíš zkusit přímo u sebe. K poklesu frameratu dojít může, ale taky nemusí (ona je to vůbec docela nevyzpytatelná hra). Dynamic Weather by neměl počítač zatížit tolik.

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, niekde v prvej tretine hry, som postrielal v temnom udoli na farme skupinu stalkerov, ktori skusali fintu s gaus puskou. Problem je v tom, ze teraz su vsetci stalkeri nepriatelsky. Podla textaku k modu je tato chyba odstranena, ale asi nie uplne ... len aby si vedel ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Spíš než odstranění chyby ta oprava spočívala v tom, že jsem posunul hranici, kde se neutrálové přehodí na nepřátele. Původně tam byla snad 300, teď 1000 - což neznamená, že se neutrálové můžou vraždit bez postihu. Plánuju ale vydat ještě jednu verzi s hromádkou oprav a dodělků, kde bych hodnotu srazil až na -5000. Stav samozřejmě jde zlepšovat plněním postranních úkolů.

    Tam na farmě je stalkerů docela dost, proto možná hra reputaci srazila o větší kus a pak se znepřátelil i zbytek postav. Každopádně tak jako tak díky za poznatek.

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj,
    jsem rad za tvuj Modpack. Zkousel jsem jich dost, na kazdym se mi neco nelibilo, tvuj mi vadil asi nejmin. Prijde mi prijemne realistickej, k dokonalosti by mi mozna chybela par veci, ktery me uz stvaly i v origo hre - treba neustale utoky na vrakoviste a tu budovu vedle z jiz vycistenych taboru. Jinak velmi ocenuju, ze jsi dal u mnoha veci moznost volby, jak chces aby uprava vypadala a jestli tam vubec ma byt (napr jiny skin rukavic). Je proste videt, ze sis s tim dal hromadu prace.
    Jinak nevim, esli to mas v aktulani verzi (nezkousel jsem, nemuzu si dovolit dalsich ctrnact dni zavislosti), ale prisel by mi zajimavy napad, kdyby meli prodejci vice zbozi, ale ty bys na nej proste nemel. Jako kdyz vlezes do obchodu se zbranemi a strelivem - maj tam krasny kousky, ale proste na ne nemas. Muzes akorat slintat a smutne se divat na svoji usmudlanou pistolku.
    Kazdopadne svym modpackem jsi zpusobil, ze nemuzu hrat origo verzi, protoze me tam ty nedodelky proste stvou :-)
    Dal diky za titulky v mistech, kde te rustine nerozumim (neco rozumim, ale ne vsechno. Napriklad kdyz vybijim vojenskou zakladnu kus od zakladniho stalkerskeho tabora, tak ten jejich rozhlas)
    (jo a omlouvam se, jak jsem se tenkrat tady ptal na tu vec, co byla ve faqu a na hlavni strance. porad rikam vsem, ze napred maj cist faq a pak se ptat, a pak to udelam sam.)
    Xaint

    OdpovědětVymazat
  54. Já zas děkuju za ohlas. K lepší výbavě se člověk dostane u Petrenka v oblasti Baru (ten tam má víc, než jenom pár pistolí a samopalů, takže je z čeho vybírat :-) ). Bohužel to obnovování postav na respawn bodech (už třeba jenom ta vesnice v Kordonu) jsem měnil několikrát a vždycky to dopadlo tak, že se tam tak jako tak nepřátelé zase objevili.

    OdpovědětVymazat
  55. No ja vim kde se da sebrat dobra vybava, ale o to mi neslo.
    ja jsem myslel pro ten efekt kluka bez penez v hrackarstvi :-)
    se proberes nekde, dostanes pistolku, zmlacenej od banditu se vratis k sidorovicovi, otevres si obchodni inventorar a vidis tam par krasnych utocnych pusek, hned bys je bral.. ale ta cena, ta cena... fnuk... tak se aspon podivam na statistiky... juuu, to bych chtel... ale je to tak drahy, fnuk :-( no nic, tak bych prosil trochu munice do pistole, jednu bagetu, jednu konzervu a tri obvazy, dekuju, ne, nemusite mi to balit, tady mate padesat dva rublu, a nashle, a uminujes si , ze na ten krasnej gun jednou nasetris...

    Takhle nejak jsem to myslel. Neslo o to, abys mel ze zacatku dobrou vybavu :-)
    Mimochodem, jeste jedna pochvala... je dobry, ze tam musis casto jist. Ja jsem hroznej fanda survival gamesek, a hrozne nerad beru stalkera jako strilecku, ja ho hraju jako survivalku, takze to ze muzu jist a spat mi dela hrozne dobre. skoda, ze tam taky neni uprava vody, lahve s vodou a tak...
    (ja vim, uz bych toho chtel od ukrajinskych kamaradu moc :-) )
    Jo, nevim kde je chybka, ale kdyz to koupim a srazi me neco k zemi, nebo kdyz prijde u laboratore u tohoopustenyho autobusu, kde provadis ta mereni ta vzpominka (nevzpomenu si na meno ani loklace ani toho vedce v zelenym science obleku), tak misto efektniho slozeni se na zem se mi vsechno strasne rozblika a rozpohybuje, jako by tu mys drzel nekdo, kdo ma strasnou tresavku... trosku to kazi atmosferu :-)

    Xaint

    OdpovědětVymazat
  56. Vycházel jsem z názvů, co byly (ve většině případů) přímo u textur - tak jako tak díky za připomínku.

    OdpovědětVymazat
  57. Cus, mam jenom spis takovou pripominku... rozhod sem se ze si stahnu "auta do zony" a ouha... nejak to nejde stahnout tak jestli bys to nedal treba reupload nebo to napriklad hodil na share-rapid nebo podobne. Diky

    OdpovědětVymazat
  58. Link už funguje, díky moc za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  59. Prosím,můžete mi vysvětlit jak mám vtvořit tu anomálii z artefaktu a k čemu je to dobré?

    OdpovědětVymazat
  60. Dvojklikem si artefakt přehodíš do rukou (do slotu pro pistole) a pak už jenom drž tlačítko pro střelbu, než postava artefakt aktivuje a zahodí na zem. Můžeš si tak vytvořit pasti nebo ochránit nějakou menší oblast - třeba před útokem mutantů.

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj,mám problém v DMP 7.850. Někde v lokaci smetiště jsem si všiml,že se mi z neznámých důvodů ztratil dalekohled a taky nejde aktivovat spacák i když ve výbavě je. Předtím všechno fungovalo normálně.(Když si loadnu nějaký ze savů z Kordonu,tak mám dalekohled i spacák funkční.) Nevíte někdo,v čem by moh být problém? Díky moc za radu.

    OdpovědětVymazat
  62. Teď nevím,jestli jsem svůj dotaz na nefunkční dalekohled a spacák vznesl do správné rubriky..

    OdpovědětVymazat
  63. ahoj , predem chci podekovat za tento mod a blahoprat ti , pac se ti opravdu povedl. Avsak mam dotaz ohledne pridavani zbrani prekupnikum. Prosim o napsani presneho popisu jak na to a treba i nazroneho prikladu. Rad bych si pridal kteroukoli zbran ze hry do baru( prosim bez komentu jakej jsem noob ze se mi nechcou hledat) hru jsem uz dohral nekolikrat a proste si je chci uzit od zacatku. Mockrat dekuji

    OdpovědětVymazat
  64. Díky moc. Návod na přidání zbraní (přímo novější modely) najdeš na http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=10&t=3877 (sem by se ten návod nevešel) a úpravy sortimentu překupníků jsou zase tady: http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?p=78151#p78151
    (víc odkazů pak najdeš na záložce Ostatní - http://datastor-modpack.blogspot.com/p/ostatni.html ).

    OdpovědětVymazat
  65. dekuji za rychlou odpoved , jde videt ,ze jde o velmi seriozniho cloveka na druhe strane dratu :-) prosimte te , ted jsem patchnul tvuj mod na 5ku , vse jsem nakopiroval tam kam se to ma a hra se mi nespusti ....co jsem udelal spatne ??

    OdpovědětVymazat
  66. a jestejeden dotaz , kde najdu ty trader soubory, je dost mozny ,ze uz je to nekde napsany ,nejsem kkt jen jsem strashne linej neco najit ,ale nemam linou hubu se zeptat -)

    OdpovědětVymazat
  67. hra se mi vubec nespusti , nabehne jen uvodni obrazek jeste ve winech a pak nic...postupoval jsem takto: rozbalil,otevrel a postupne jsem nahradil kazdej soubor (NE CELE SLOZKY) co bude nejspis ta chyba

    OdpovědětVymazat
  68. Tak to zkus do modpacku nakopírovat znovu (ale potřebuješ základní čistou verzi) včetně složek - pokud by se hra ani tak nezapla (což by měla), tak by mi pomohl ten výpis z logu. Bez něj se nemám čeho chytit.

    OdpovědětVymazat
  69. a jestli jsem to dobre pochopil. pokud chci nakou zbran ze [supplies_after_brain] hned na zacatku staci to zkopirovat do [supplies_start] ???

    OdpovědětVymazat
  70. Psal jsem o něm před chvílí - sroluj kousek nahoru.

    OdpovědětVymazat
  71. outak jsem to udelal cele znova a uz to slape ,proste jsem musel na neco zapomenout coz privadi mislenku ,udelat na to automatickou instalacku a bylo by po problemu....hele moc ty dekuju ze se mnou ztracis cas ale jeste chvilu to vydrz :-)) mam jeste par otazek....mozna by bylo nejlepsi ,kdyby si byl ochoten mi dat icq ,coz by bylo super

    OdpovědětVymazat
  72. Na víc otázek je lepší přímo scorpions fórum, takže bych tě odkázal na něj - http://stalker.scorpions.cz/forum3/

    OdpovědětVymazat
  73. okey tak mi jeste prosim odpovez aspon na tohle 18. března 2011 19:55

    OdpovědětVymazat
  74. Tam můžeš zadat jakoukoliv zbraň (nebo vestu), co je napsaná v konfigu.

    OdpovědětVymazat
  75. pod jakym souborovym nazvem je sidorovic ???

    OdpovědětVymazat
  76. trade_trader - pod trade_screw najdeš Šrouba, trade_generic je pro normální stalkery a zbytek odvodíš podle názvů sám (Lakomec, Barman, Sacharov).

    OdpovědětVymazat
  77. Tak tohleto bych do DMP nedal ani ve slabší chvilce - prostě to tam nesedí.

    OdpovědětVymazat
  78. Kde se nachazi soubor s ukolama od sidorovice nebo od sikuly?? Da se vymenit predmet ,ktery nam zadaji ,aby jsme ho nasli ??

    OdpovědětVymazat
  79. gamedata\config\misc\task_manager.ltx - stačí hledat položky target.

    OdpovědětVymazat
  80. neplanujes udelat par vedlejsich ukolu??? mainly v kordonu a od stalkeru v baru ...

    OdpovědětVymazat
  81. Je komptatibilni tvuj modpack s repairmodem

    OdpovědětVymazat
  82. Možnost oprav už přímo v DMP je, takže žádnou další modifikaci nepotřebuješ.

    OdpovědětVymazat
  83. a zda li je v tvem modpacku artefakt zvany skorapka ,jestli ano, v trade ho najdu pod jakym oznacenim? Mockrat dekuji(tvuj pack je asi to nej co,jsem vyzkousel)

    OdpovědětVymazat
  84. Je, najdeš ji v Armádních skladech. V traderech ji najdeš pod názvem af_dummy_dummy.

    OdpovědětVymazat
  85. Prochazim o stalkerovi vsechny fora ,kde se da , neustale narazim na zminku o neosekane verzi. Co mi k tomu muzes rict, daji se nejak osekane casti hry vsunout do te stavajici ??

    OdpovědětVymazat
  86. A kdyz necham vymlatit zalkadnu Svobody, respawnuje se opet ??

    OdpovědětVymazat
  87. Názor na co? Na starší lokace? Stará verze Smetiště nebo Pripjatě se mi líbila víc, ale na druhou stranu mě moc neudivuje vyškrtnutí několika dalších lokací (kupříkladu Dead City).

    Základna Svobody se nerespawne - respawny platí jenom pro normální NPC, co prochází skrz Zónu.

    OdpovědětVymazat
  88. Chci se dostat do Jantaru ,ale nepujde to jinakt nez pomoct Kruglovovi. Avsak ztm nedelam questovy ukoly,chci si je nechat na konec a tak si jen tunim postavu a delam postranni ukoly. Moje otazka tedy zni: Projevi se to na pribehu ,kdyz pomuzu vedcovi i kdyz nemam splneny predesle ukoly pribehu ??

    OdpovědětVymazat
  89. A co mam udelat pro to,aby me pustili do zakladny Povinnost??

    OdpovědětVymazat
  90. Ne, na příběhu se to nijak neprojeví a do základny Povinnosti získáš přístup až po vypnutí psi-emitoru v Jantaru.

    OdpovědětVymazat
  91. V cem otevrit textury ??

    OdpovědětVymazat
  92. potazmo vcem upravovat soubory s priponou .dds ? Kdyz jsem "guglil" naslo me to mnoho programu,ale zadny z nich nebyl graficky program ...

    OdpovědětVymazat
  93. V Gimpu, kupříkladu (ale je potřeba si do něj stáhnout DDS plugin).

    OdpovědětVymazat
  94. Kde se nachazi textury obleku ?

    OdpovědětVymazat
  95. gamedata/textures/act - pro další otázky ohledně moddingu piš na scorpions fórum. Tady na blogu se řeší výhradně DMP a věci kolem něj.

    OdpovědětVymazat
  96. Vsak jedna se o tvuj DMP ,jen si ho upravuji k obrazu svemu :-) Samozrejme ho nebudu sirit dal a pokladat za svuj.Tvuj modpack uzivam s uctou k tobe. Velmi zdarila prace ,za kterou ti nesmirne dekuji, jeste ze jsou mezi priznivci zony takove kapacity jako ty. Jeste jednou diky za vse :-)

    OdpovědětVymazat
  97. Cyba ve hre. Pri ukolu vyzabijet bandtity v Rostoku jsou banditi jiz mrtvi ,tudiz se neda ukol splnit.

    OdpovědětVymazat
  98. Tam byly problémy už v základní hře - bohužel když hra spawne nějakou znepřátelenou skupinku (nebo třeba jenom několik mutantů) k další skupině, tak při jejím vybití hra někdy smrt neeviduje a úkol se nesplní. Zkus ještě nějakou dobu počkat, jestli se tam nerespawne pár dalších banditů.

    OdpovědětVymazat
  99. Proc nejde nasadit granatomet na mR kdyz v configu to vypada,ze by to jit melo . Nvic i v realu se granatomet na m4 ce vyuziva.

    OdpovědětVymazat
  100. uz jsem to poladil,ale musel jsem udelat z m4 unikatni pac v jejim konfigu to sice muzu napsat,ale ve hre se to neprojevi. V unikatu se to projevi na pohodu

    OdpovědětVymazat
  101. alohaaa, po testu vystrelu se nic nedeje :(((((( nejspis chybi animace pro tenhle model boco ???

    OdpovědětVymazat
  102. Právě proto M4 granátomet připevnit neumožňuje.

    OdpovědětVymazat
  103. To je divne.

    Ted jsem si tu M4 otevrel v Actor Editoru a pohyb pro prebijeni granatometu tam je a funguje.

    OdpovědětVymazat
  104. To Vit: vsak nabiejni a prebijeni funguje , jen granat nevyleti,,,

    To Daty: prosimte daty,mohl by jsi mi napsat seznam vsech souboru potrebne k vlozeni m4 do viperova modu ? mockrat dekuji

    OdpovědětVymazat
  105. Kompletní návod k přidávání zbraní najdeš tady: http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=10&t=3877

    Připrav se ale na to, že ti nebudou sedět modely rukou.

    OdpovědětVymazat
  106. to budu resit pak... v logu mi to hlasi ,ze to nemuze otevrit wpn_m4 , vse jsem udelal dle navodu(jinak, co zvuky ??)

    OdpovědětVymazat
  107. Pak zřejmě nemáš ve weapons složce konfig od M4, případně nemáš #include "w_m4.ltx" záznam ve weapons.ltx (všechno jsem to zmiňoval v návodu, tohle konkrétně v odstavci "POKRAČUJEME"). Cestu ke zvukům najdeš taky v konfigu, takže pak je stačí překopírovat do odpovídající složky.

    OdpovědětVymazat
  108. Zacinam si pomali myslet ,ze si ten kompl ze me dela prdel....s tou m4, jsem to udelal presne podle navodu a kdyz rikam presne ,tak presne...neslo ! tak jsem si rekl ,ze si udelam unikatku z lr300 v unique.... dle navodu ,zkontroloval 2x !!! hra pada ,,

    OdpovědětVymazat
  109. A chyba v logu je pořád stejná? Zkus mi ten svůj postup nějak rozepsat a poslat na mail. Budu se snažit ti nějak poradit.

    OdpovědětVymazat
  110. to je prave to. v logu nic neni.

    OdpovědětVymazat
  111. ta se mi to nakonec s tou m4 povedlo,chvala mi :-) Ale nezobrazuje se mi ikona v inventari .

    OdpovědětVymazat
  112. Pokud mi uploadneš z gamedata\textures\ui soubor ui_icon_equipment.dds, tak ti ji tam dodám.

    OdpovědětVymazat
  113. Prosimte se zelenou sipkou ,dik

    OdpovědětVymazat
  114. http://www.edisk.cz/stahni/73316/ui_icon_equipment.dds_4MB.html
    Pozici ikony nastav v konfigu na:
    inv_grid_x = 22
    inv_grid_y = 26

    Snad to bude sedět.

    OdpovědětVymazat
  115. je to 4x mensi nez origo .. nebude to hazet chyby ?

    OdpovědětVymazat
  116. SI BUH chlape,diky moc !!!!

    OdpovědětVymazat
  117. tak jsem dmp dohral,avsak po nepridani se k ty grupe mi to nezobrazi zadne video :(

    OdpovědětVymazat
  118. Podívám se na to, díky za report.

    OdpovědětVymazat
  119. cau daty, peosimte mam dotaz ,na foru mi nidko neodpovida ,tak i pres to,ze to sem nepatri se Te chci zeptat,kde najdu unikatni svu,svd a rg 6 (nevim zda umisteni bude stejny ve vsech modech ,tak me to zajima jak dmp tak v rsa viper) diky moc

    OdpovědětVymazat
  120. Všechny tyhle kousky by měl prodávat Petrenko, ale až po přinesení "normálního" granátometu Voroninovi. Nijak jinak je získat nejde.

    OdpovědětVymazat
  121. hoj, pro ukazatel fps do konsole napsat show_fps ??

    OdpovědětVymazat
  122. Funguje jenom rs_stats on, ale hra zároveň vypíše i další hordu údajů - a to je během hraní dost na obtíž.

    OdpovědětVymazat
  123. tak neexistuje nejaky addon ....na nejakym sreeenu jsem ukazatel videl ...btw nemusim ho tam mit porad ,jen se chci podivat nakolik mi hra jde , dekuji

    OdpovědětVymazat
  124. Nejlepší by bylo použít přímo nějakou externí aplikaci - třeba Fraps.

    OdpovědětVymazat
  125. hoj , podaril se Ti rozjet ten granatomet na m4 ??

    OdpovědětVymazat
  126. Bohužel nepovedl. Možná kdyby se nahradil kompletní model (ale další kvalitní nikde nebyl).

    OdpovědětVymazat
  127. Tak to je skoda :( Tedka resim dalsi problem a to z oblekem. V unigue si chci vytvorit svuj seva ,vsechno probiha v pohode ,az na to,ze ve hre vypada oblek ze treti osoby jako zoldacka bunda :(

    OdpovědětVymazat
  128. Aj kdyz si vytvorim oblek primo v outfit ,to stejny

    OdpovědětVymazat
  129. Zkontroluj si, jestli sis správně nastavil řádky visual z oddílu od Sevy - to zřejmě bude ten hlavní problém.

    OdpovědětVymazat
  130. problem uz je vyresen, nakonec jsem si udelal oblet v outfitu a uz se ukazuje normalne(nechapu proc to neslo v unique ,kdyz si to bralo vsechno z puvodni sevy) akorat se mi nezobrazuje ten ovál od masky ,ale to uz me tolik netrapi. Jak zapricinit ,aby ostatni npc nemohli oblect sevu kdyz jsem dal npc off ako u zbrani ,stejne ji meli.

    OdpovědětVymazat
  131. NPC si novou vestu nikdy neoblečou. Pokud jsi myslel to, aby ji postavy nemohly odkoupit, tak to se řeší přes trade_generic.ltx.

    Maska se zobrazovat bude, jenom místo okruží bude textura přes celou obrazovku (jako v Metru 2033).

    OdpovědětVymazat
  132. ty to je cely nejaky divny...testuji oblek a kdyz zadam v sect vsechno na nulu(nezniciztelny oblek) tak beze zmen, stejne tak ,kdyz si dam uzdravovani , nefunguje. Jediny co,tak srazlivost krve jede. Dost by me pomohlo vypnout pristupnou sevy pro ostatni npc ,pac u ni fznguje kazda zmena .

    OdpovědětVymazat
  133. nemyslel jsem to doslovne :-) proste aby ji npc nemeli !!

    OdpovědětVymazat
  134. Ale NPC ten oblek stejnak mít nebudou. Z mrtvol vestu nezískáš, sama se jim v inventáři taky nebude objevovat (pokud jsi teda neměnil ještě další parametry obleku) a odkupování zakážeš přes trade soubory.

    OdpovědětVymazat
  135. To nejspis myslis u toho vytvoreneho obleku. Ja chci ale vedet, jak mam udelat ,aby npc nepouzivali puvodni obleky (napr. sevu) Proste chci,aby jedniny,kdo ma sevu ,byl ja.

    OdpovědětVymazat
  136. Tak tohle neuděláš - musel bys u všech postav editovat přímo jejich modely (což by si vyžádalo jednak dost času a druhak hru od začátku).

    OdpovědětVymazat
  137. hoj.mam dotaz,vim ze se to uz nekde rozebiralo tak me kdyz tak odkaz. v jakym souboru zmenim hlavni texturu ikony strelce(chci si dat tvoji z dmp do vsech zbyvajicich modu)

    OdpovědětVymazat
  138. Tu texturu najdeš v ui_iconstotal.dds (adresář textures\ui).

    OdpovědětVymazat
  139. nasel jsem v equipment spoustu "modifikovanych" gunu ,ktere jsem ovsem ve hre nenasel....tudiz jsou vsechny zbrane z equipmentu ve hre ?

    OdpovědětVymazat
  140. Ve hře najdeš většinu zbraní z ui_icon_equipments, až na pár výjimek.

    OdpovědětVymazat
  141. Muzu pripominku ? Zmen si ikony detectoru , ty z puvodni hry jsou hrozny :-) jinak planujes do budoucna nove lokace a ukoly (ako napr v RMA ) ?

    OdpovědětVymazat
  142. Ale sedí se vzhledem modelů přímo ve hře. Žádná další lokace v DMP nebude, ale přibyde několik postranních misí.

    OdpovědětVymazat
  143. Nejsou a dokud nebudou dobře fungovat, tak ani v budoucnu.

    OdpovědětVymazat
  144. V rsa fungujou docela dobre bo aspon jsem si nevsiml nejakych potizi... nemas bo nevis o nejakych texturach m209ky ke stazeni? Jedna se mi konkretne o texturu , ktera by se hodila k lr302ce. I u m4 by se mi sikla vic cernejsi a to jak ikona tak model. Diky ti

    OdpovědětVymazat
  145. a jeste ohledne mrizky. Zda jde nastavit stejna velikost mrizky u "obchodovani,obirani mrtvol" jako v inventari.

    OdpovědětVymazat
  146. kde jsou textury k mk12 spr ?

    OdpovědětVymazat
  147. Bo nemůžeš používat jako ekvivalent k nebo - jde o zkratku od "protože" (ale to je jenom poznámka na úvod).

    No a k otázkám:
    - Model nemá s barvou co dělat, tohle řídí jenom textura. Na FPSBanana ( http://www.gamebanana.com/skins/51496 ) byla jedna sada od TehSnaka, ale dost nekvalitní a rozkostkovaná.
    - Mřížka nastavit jde, ale bylo by to na dlouho. Možná někdy v budoicí verzi...
    - gamedata\textures\wpn\spr_zeka

    OdpovědětVymazat
  148. Hoj, prave se vracim ze zony s fantastickym napadem. Delal jsem tedko ukol pro vydriducha Sidorovice " najit medusu" ten sulibrk mi za ni nabidl jen naky "sracky" a me napadlo, zda by se nedalo do hry zakomponovat smlouvani. Logicky , ja nasazuju kolikrat zivot , abych ziskal nejaky art. ,takze ja bych mel byt ten , kdo urcuje cenu.

    OdpovědětVymazat
  149. Dalsi postreh: dostrel zbrani v popisu

    OdpovědětVymazat
  150. Smlouvání nejde zařadit ani čistě teoreticky, protože hra pracuje s předdefinovanou sadou dialogů a pro výběr z několika možností ceny by bylo potřeba napsat nemálo skriptů pro kontrolu předmětu, stavu a tak podobně. Dostřel v popisu by byl zavádějící, protože hra beztak nepracuje s reálnou škálou vzdáleností, ale s přepočítanou hodnotou.

    OdpovědětVymazat
  151. Snad se s tim v budoucnu nekdo popere(pokud ho to napadne ) V cem se da upravit procentualni sance vytvoreni artefaktu v anomalii po vhozeni mrtvoly ??

    OdpovědětVymazat
  152. To ani nejde. Artefakt se spawne nezávisle na tom, co do anomálie vběhne (nebo tam někdo hodí).

    OdpovědětVymazat
  153. To se mi nezda, ze by byla nahoda po tom ,co jsem hodil do anomalie mrtvolu psa a okamzite se vytvoril artefakt

    OdpovědětVymazat
  154. Napr: ted jsem vhodil do elektry granat ,abych z ni tlakovou vlnou dostal mesicni svetlo a okamzite se vytvoril jiskric

    OdpovědětVymazat
  155. Tak jsem pokrocil v m4 + m209 ..pri pouyiti tvzho modelu m4 nova granatomet fungoval.3x pak zas nic...chzba bude v necem jinzm, ne v modelu...

    OdpovědětVymazat
  156. hoj, kde se urci jakou bude mit konkretni npc zbran?. Napr: zmena zbrani u Svobody ??

    OdpovědětVymazat
  157. Tohle můžeme řešit na fóru, ne tady. Díky.

    OdpovědětVymazat
  158. Chtěl bych zpátky originální HUD jak mám postupovat? :) Předem díky

    OdpovědětVymazat
  159. Původní HUD vzhledem k množství změn vrátit nejde, musel bys totiž část ukazatelů znovu přepozicovat.

    OdpovědětVymazat
  160. ahaa, ja myslel, ze tenhle nejnovejsi DMP jiz obsahuje mozsnot jezdit autama, jako predchozi.. Tedka uz jsem skoro v pulce, chci jezdit autama a zjistil jsem, ze to nejde...

    A od zacatku uz se mi to nechce hrat, ach jo......

    OdpovědětVymazat
  161. Nižší odolnost stalkerů v exoskeletonech = Mŕtvy link.

    OdpovědětVymazat
  162. Odkaz by už měl zase fungovat, díky za nahlášení.

    OdpovědětVymazat
  163. Takze opravdu nejde dodatecne pridat auta, aniz bych musel hrat od zacatku? Pokud planujes nejaky dalsi, tak by se to hodilo nekam napsat, ptz predchozi DMP to obsahoval a tak nejak jsem s tim pocital i tedka :)

    Jinac mockrat diky, DMP je super ;)

    OdpovědětVymazat
  164. + jsem zapomnel, ze jsem se chtel zeptat, zda jde nejak odstranit to rozbijeni helmy pri vetsim poskozeni obleku (praskliny pres celou obrazovku). Toto musim fakt zkritizovat, ptz jsem zrovna v X16 a uz tak nic nevidim v ty tme a jeste k tomu tohle..

    OdpovědětVymazat
  165. O tom, že auta budu odmazávat, se předem vědělo a psal jsem to i do seznamu změn.

    Poškození helem má svůj důvod, ale pokud se toho chceš mermomocí zbavit, stačí sundat oblek a nebo v textures/abc nahradit všechny soubory od hud_gas_2 až po hud_gas_6 texturou hud_gas_1 (a přejmenovat je).

    OdpovědětVymazat
  166. jj, dik.

    Mne to nahore ani tak nevadi, ale dole se bojim uz tak, natoz, kdyz skoro nic nevidim :D. Kdybych se nebal, tak mi to je asi jedno :)

    OdpovědětVymazat
  167. Zdravím všetkých,

    asi pred týždňom som sa rozhodol zbaviť SOCH štvorročného prachu a ako inak, aj s Modpackom, ktorý je rovnako ako pri CS a CoP supeeer, práve som na ceste do baru, musím pochváliť modpackové questy, jednoducho pecka, hra mi zatiaľ nespadla ani raz, tak dúfam, že som to teraz nezakríkol :D

    Trochu ma možno zarazil príchod do Agropromu, kde som na úvod čakal veľkú prestrelku, ale div sa svetu čakala ma tam iba vystrielaná jednotka Speznasu, čo už neutráli sa nezdajú, načo ma potom ale volali???

    Ďalej by som ťa Daty chcel požiadať o reupload pôvodnej hudby do menu, modpacková komorná mi tam akosi nesedí a link strečkuje.

    Jediná vec, ktorá mi je možno viac otravná, je veľmi slabá výdrž oblekov, viem, že modpack chce byť najmä o reálnosti a i každý sebelepší oblek by bol po cca 20 zásahoch nepoužiteľný, ale dať za opravu viac, ako je odmena za quest, pri ktorom som prišiel k danému poškodeniu, je na mňa moc... v CoP som túto slabšiu odolnosť vyriešil jednoduchým prepisom hodnôt v outfits v riadku power_loss, v šadováckom packu som však tento riadok u veľa oblekov nenašiel, skúsil som ho preto dopísať po vzore ostatných outfitov niekam medzi full_scale_icon a immunities_sect, na skúšku som dal hodnoty napr. 5.2, aby som mohol badať, či to bude mať nejaký účinok, ale výsledok už určite poznáš :/ tak neviem, pokiaľ sa by sa ti chcelo, mohol by si sem hodiť nejaký krátky návod...

    A celkovo máš/máte odo mňa za A :-)

    OdpovědětVymazat
  168. Nazdar a díky za reakci :). To vystřílení Specnazu je holt negativem k silnější munici, co těžko nějak dovedu změnit, ale obleky společně s výdrží budu do další verze upravovat.

    A pozor, power_loss neovlivňuje odolnost jako takovou, ale výdrž postavy (resp. míru, s jakou se po nasazení konkrétního obleku unavuje).

    Nefunkční link k hudbě jsem aktualizoval, díky za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  169. Dík za skorú odpoveď. S power_loss si ma dostal, doteraz som bol v tom, že slúži na kalibráciu odolnosti, hmm a mne sa aj zdalo, že mi v CoP akosi slabšie behá :D no nič, dík že si ma vyviedol z omylu, spomínam si, ako som hneď pri prvom Horáku testoval odolnosť a prisahám, že som zaznamenal rozdiel, nevadí, tvoje upozornenie mi bolo vlastne návodom, keďže teraz som už našiel správnu sekciu a ani netrebalo ďaleko chodiť :) všetko šľape tak, ako má aj s mierne modifikovaným oufitom a ešte posledné dík za hudbu ;)

    OdpovědětVymazat
  170. Nemáš za co :). Jak jsem psal, hodnoty budu ještě dál upravovat. V tuhle chvíli sice nedovedu odhadnout, kdy další verze vyjde, ale budu se snažit to dodělat co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  171. Zdravím opäť, chcel by som sa ešte opýtať na možnosť pridania textúr masiek s priezormi, niečo na štýl CoP.

    OdpovědětVymazat
  172. V CoP už jsou od poslední verze textury masek jako v Metru (a vlastně i jako ve Stínu) - ale pokud se mi povede ty starší textury vyhrabat, klidně je ke stažení dodám taky. To problém nebude.

    OdpovědětVymazat
  173. Heh, tak to by som ti potom bol naozaj veľmi vďačný, aj keď neviem, či to je ešte viac možné... :)

    OdpovědětVymazat
  174. Daty mas vyborne Modpacky ;] Chvalim sec to jde a doporucuji kamaradum. Jeden by ale chtel z nostalgie puvodni menu. Slo by to nejak nastavit prosim?

    OdpovědětVymazat
  175. Tak děkuju za pochvalu i za doporučování :). Pokud ti jde čistě o obrázek na pozadí, tak stačí přejmenovat soubor ui_mainmenu.dds v gamedata\textures\ui.

    OdpovědětVymazat
  176. zdravim datastore,neslo by prosim ta ten ukazatel munice dat na iny server? ja sem ženaty,ja nemam kredit na to :) diky...a ten problem co som pisal vcera ,ze mi to padalo vo vojenskych skladoch ked monolit napadol svobodu,je vyriešeny,nejak som to dohral aj zo sekanim,a presiel do dalsej lokality,a tam vsetko v pohode uz.A este predtym som vycistil notebook lebo sa prehrieval :) hajzlik.Takze chyba bola u mna. tomi22m

    OdpovědětVymazat
  177. Nazdar,
    jasně, v těhle případech vždycky stačí říct a další download odkazy klidně přidám.

    Stalker je celkově poměrně náročná hra, takže tomu přehřívání se člověk nesmí moc divit - i můj větrák u grafiky a procesoru se točí jako o život :).

    OdpovědětVymazat
  178. Supe budem rad. Teda kamarat, jasom si zvykoľ bez toho hrat, ved to som chcel :-) a otazku este jednu. On ma hru bez modu, len opatchuvanu na 1. 0005, pojdu mu doplnky ako napriklad auta? A ine? Tento mod je velmi tazky pre neho:-), je to este stalkerske ucho co nevie, ako to chodi v zone. Este raz diky, tomi 22m

    OdpovědětVymazat
  179. Odkaz je už aktivní, ale auta samostatně fungovat s velkou pravděpodobností nebudou (jde jenom o pozice, kde se co objeví, ale bez dalších souborů). Doplňky tady u mě na blogu jsou ve většině případů právě jenom pro DMP.

    OdpovědětVymazat
  180. Křivo.

    Ahoj Datastore
    Všiml jsem si že nikde než v CoP jsem neviděl žádného stalkera hrát na harmoniku, tak se chci zeptat že bys udělal prosím doplněk a nebo to dal do nových DMP. Taky se chci zeptat zda by šlo do SoC udělat že by si stalkeři brali věci ze země, a obírali mrtvé. Děkuji za odpovědi předem.

    OdpovědětVymazat
  181. Křivo.
    A ještě chci dodat, k tomu hraní na kytaru. Četl jsem že stačí do konzole zadat bind guitar_play k7 a při zmáčknutí 7 začnu hrát na kytaru. Jenže mi to ani ten příkaz ta konzole nepříjímá. Že to není k žádnému [ID] nebo co. Tak jestli umíš i s konzolí, nemohl by jses na to prosím kouknout? Jsem si jist že všichni hráči by rádi hrali na kytaru ve stalkerovy. ;)

    OdpovědětVymazat
  182. Stalkeři si výbavu berou jenom někdy a to ještě v případě, že je znatelně lepší než jejich stávající zbraň. O obírání mrtvol jsem se rozepisoval v posledních novinkách a vzhledem k potížím se stabilitou to zahrnovat bohužel nebudu.

    Hraní na kyteru si nevyžaduje jenom příkaz do konzole, ale i přidání animací a dalších sounáležitostí. Něco se sice už objevilo, ale jde o nestabilní nedodělky, co jsou skutečně jenom na efekt (a to ještě poměrně pofidérní). Mně osobně nepřijde, že by zrovna hraní na kytaru musel DMP nutně obsahovat.

    OdpovědětVymazat
  183. Nutně ne, ale byla by to bomba, někdy rád posedím s ostatníma u ohně na noc ;) ale jestli říkáš ne, tak ne

    Křivo

    OdpovědětVymazat
  184. Zdravím, nevím jestli je vhodné psát to sem, chci si po delší době rozehrát opět SoCh. Nemohu nikde sehnat modifikaci pomoci ktere jdou sestrelovat vrany, mohl byste nekdo prosim uploadnout? Dekuji...

    OdpovědětVymazat
  185. zdravím. chcel som si vyskúšať pár pluginov, konkrétne zobrazenie všetkých indikátorov a taktiež minimapy ale vypisuje mi, že odkaz na stiahnutie je neaktívny. chcem sa opýtať či je to chyba len u mňa alebo sú naozaj už nedostupné.

    OdpovědětVymazat
  186. Odkazy jsem zrovna kontroloval a všechny jsou funkční. Těžko říct, proč se tváří jako neaktivní (možná by stálo za pokus zkusit i další prohlížeče).

    OdpovědětVymazat
  187. Chtěl jsem se zeptat, jestli by bylo možné vrátit některé berličky (a jak). Modpack je moc prima, ale v některých věcech až moc hardcore.
    Konkrétně by mě zajímalo jak dostat zpět původní funkce PDA (kontakty na mapě) a dalekohledu - tu funkci jak "locknul" osoby co byly vidět do red/green čtverce.
    Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  188. Zrovna v těhle aspektech bych neřekl, že jde o hardcore úpravy (spíš naopak, počítání okolních postav se objevilo jenom v hrstce her), ale budiž. Soubory k těmhle věcem dodávat neplánuju, ale jde si to s trochou snahy upravit sám.

    Rámečky dalekohledu v config/weapons/w_binoc.ltx pomocí řádku vision_present (false změnit na true), v případě počítadla NPC v config/misc/ui/maingame.xml a maingame_16.xml v sekci static_pda_online. Tam stačí upravit hodnotu Y souřadnice na cca 30 až 50, aby počítadlo nebylo moc daleko od okraje obrazovky.

    Každopádně obě tyhle úpravy jsou jenom na vlastní zodpovědnost, oficiálně je nepodporuju a v budoucnu podporovat ani nebudu.

    OdpovědětVymazat
  189. U doplňku "Indikátory života, výdrže a počtu munice - vše" je chyba při zobrazování počtů nábojů. Vždy to zobrazuje celkový počet nábojů pro danou zbraň místo počtu nábojů jednotlivého druhu pro danou zbraň.

    Je možné nějak vrátit, aby se v mini mapě zobrazovali NPC?

    OdpovědětVymazat
  190. Pokud si dobře vzpomínám, tak ve Stínu se typ munice nerozlišoval - proto se počet munice zobrazuje dohromady a mění se akorát popis.

    Tečky postav na mapě se zobrazí po přejmenování nebo smazání souboru map_spots_relations.xml z adresáře gamedata\config\ui, ale moc tuhle úpravu nedoporučuju (pokud si teda nechceš ničit atmosféru hry).

    OdpovědětVymazat
  191. Dobry den stiahol som si doplnok na výdrž a municiu. a minimapu. funguje lepšie povedane zobrazuje sa len minimapa. Ostatne sa sa nezobrazi, mam niekde niečo prepisat? aby to bolo aktivne? tomas

    OdpovědětVymazat
  192. Ne, přepisy nejsou potřeba. Teď jsem všechny doplňky zkoušel a všechno fungovalo. Nejlepší je nejdřív nakopírovat soubory pro zobrazení výdrže a munice a až nakonec soubory pro minimapu (i když na pořadí přesně nezáleží, všechno to jsou separátní soubory). A hlavně je potřeba si dát pozor na stažení odpovídající verze doplňků pro svůj druh monitoru. Na normálních nebudou fungovat úpravy pro widescreen monitory a naopak.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Call of Pripyat – čeština

Call of Pripyat – čeština
verze 2.17 | 11.4.2016 | překlad pro základní nemodifikovanou hru

Prohledat blog