DMP 7 končí. Oficiálně.
Ano, je to tak. DMP pro Stín Černobylu ve své sedmé verzi definitivně končí a nebude dál pokračovat. Avšak ještě dřív, než začnete nabíjet kalašnikovy, srocovat se v ulicích a obsazovat budovy státní správy, rád bych to trochu víc objasnil.
Samozřejmě, že nekončí samotná práce - došlo však k poměrně značným změnám a je čas se posunout zase o krok dál. DMP 7 tudíž ukončuje svou zatím nejdelší pouť a na jeho místo nastoupí notně vylepšená a obohacená osmá verze, kterážto bude mít svými herními prvky mnohem blíže k původním buildům. Pevně doufám, že i nově chystaná osmička vás bude bavit tak, jako se to dařilo stávající řadě a že tu s námi všemi Zóna ještě dlouhou dobu vydrží.
Samozřejmě, že nekončí samotná práce - došlo však k poměrně značným změnám a je čas se posunout zase o krok dál. DMP 7 tudíž ukončuje svou zatím nejdelší pouť a na jeho místo nastoupí notně vylepšená a obohacená osmá verze, kterážto bude mít svými herními prvky mnohem blíže k původním buildům. Pevně doufám, že i nově chystaná osmička vás bude bavit tak, jako se to dařilo stávající řadě a že tu s námi všemi Zóna ještě dlouhou dobu vydrží.
Končí jedna etapa, která tě stála spousta času, energie, nervů... A před tebou je pokračování - a pro mě bude ctí ti pomoci jak jen budu moci. DMP se stalo pojmem. Stalo se značkou kvality, na kterou můžeš být právem hrdý. (I když si za to nekoupíš ani rohlík)
OdpovědětVymazatDíky moc za takovouhle reakci - a tvojí pomoci rád využiju, jelikož teď stejně probíhá pořád a pořád betatest.
OdpovědětVymazatStalkercz
OdpovědětVymazatDatastore dobrá práce vždy mě bavil tvůj modpack a byla s nim i velká zábava stravil jsem u toho hodně pěkných chvil (hlavně v laboratořích)Ale doufám že je tu pořád šance na DMP do CS
Zdravim, sice jsem ted v posledni dobe nemel na Stalker series s Tvym modpackem cas (ten si ale zase casem najdu), nicmene Tve vybrusovani techto titulu je obdivuhodne, resp. to, co si z techto her udelal - jen tak dal.
OdpovědětVymazatDíky za všechny ohlasy. Stín teď rozhodně projde trojicí zásadnějších změn, Clear Sky ale proteď rozhodně dál modifikovat neplánuju. Možná někdy časem...
OdpovědětVymazatJe dobře, že už neplýtváš časem na Clear sky. Je to rozhodně nejhorší díl trilogie.
OdpovědětVymazatTaky se připojuju k názoru, že je dobře, že nebudeš plýtvat časem na CS. Dneska jsem objednal novej počítač, tak se moc těšim, až na něm spustim STALKERa s novym DMP (kterej snad bude co nejdřív :p ) a konečně si naplno užiju zónu se všim všudy :)
OdpovědětVymazatClear Sky bohužel dojelo na svoji nestabilitu, což se v tom moddingu samozřejmě citelně projevilo.
OdpovědětVymazatVe Stínu navíc došlo k redukci velikosti několika terénních textur, takže framerate poskočil zase trochu nahoru. A to se vyplatí :).
V DMP pro CoP je naprosto úžasná M16A2! Moc díky za ní! A nešla by dát i do DMP pro SoCH?:-)
OdpovědětVymazatV tuhle chvíli další zbraně nepřidávám - rozhodně ne do doby, než se povede odladit kompletní DMP. Ale v budoucnu to nevylučuju :).
OdpovědětVymazatzdarec tady to sice moc nepatří týká se to staršího DMP pro stíny černobylu.Jak se vyspím nebo mě někdo zasáhne že mi ubyde více jak polovička životu tak se mi přetočí myš a musím s ní zběsile mávat tam a zpátky to asi není ůčel pokud se nemýlím.
OdpovědětVymazatVšechno najdeš pohromadě v informační části blogu v záložce Časté dotazy -> Shadow of Chernobyl.
OdpovědětVymazatPoutník
OdpovědětVymazatDatastore už se nemůžu dočkat vždycky kdy vyjde nová verze, bez nich by se žádnej Stalker neobešel protože samotná hra bez ní je oničem skoro. Stalkra jako hru jsi posunul úplně někam dál díky tomu a dopřál všem hráčům a nadšencům víc krásnějších hodin strávených toudle hrou. Je škoda že už bude todle pro SOC poslední verze 8 a konečná (pokud se nepletu z článku jak jsi uvedl) ale i tak děkuji za tak našlapaný modpacky který jsi vytvořil.
Chtělo by to novu novinku nebo alespoň nějaký report v výroby a vývoje;)
OdpovědětVymazatPoutník: Díky moc, tohle mě neskutečně potěšilo :). Osmou verzí DMP možná ani končit nebude - to se odvíjí od toho, jestli i v budoucnu bude možnost něco dál přidávat.
OdpovědětVymazatAnonymní: Novinky budou, neboj, ale nechci toho vyzrazovat až moc :). Můžu ale říct jedno - celá hra bude o něco těžší a taky bude mnohem víc záležet na výbavě hráče.
Chceme nové informace!!! :)
OdpovědětVymazatŽe jsi to ty, tak budiž... :)
OdpovědětVymazatJo datastore,jak se jmenuje ten song v hlavním menu...ono to totiž je šíleně návykové :-)
OdpovědětVymazatEnd Credits (odtud)
OdpovědětVymazatDík.
OdpovědětVymazatJo sory že znova otravuju,ale je to schválně že u jednoho bandity najdu 100000 Ru (O_o) musel sem si to vynulovat....
OdpovědětVymazatJinak ten bandita je na smetišti u takovýho malýho lesíka.
Schválně rozhodně ne a nevzpomínám si, že bych na něj kdy narazil (a ani jsem od nikoho žádnou podobnou chybu nedostal). Podívám se na to, ale ve skriptu jsou limity a nad ně hra žádnou vyšší částku vygenerovat nemůže.
OdpovědětVymazatAle když sem ho obíral tak se hra tak na chvilku zasekla...něco podobného mi to dělá při nějaké radiokomunikaci °_°
OdpovědětVymazatNení to třeba něco jako,že sem ho obral třeba 100x za sebou??,
OdpovědětVymazatMožná - kde přesně ten bandita byl? Podívám se, jestli tu chybu dovedu zopakovat (ale pochybuju o tom).
OdpovědětVymazatPobíhali tam dva ,na smetišti jak vlezeš z kordonu,tak se dej do prava a měl bys narazit na takový výklenek,sou tam 2 banditi a batoh,kousek od toho je takovej starej strom a u něho smečka psů
OdpovědětVymazatJo a ještě ty maminy korálky maj -1000% hlad
OdpovědětVymazatTo neber jako chybu - statistika ve hře bohužel takhle funguje, rozpětí hodnot přenastavit nemůžu (třeba na -3, +5 a podobně, jako tomu bylo v případě Call of Pripyat).
OdpovědětVymazat