NOVINKY

__________________________________________________________________________________________________________________________

[23.08.2020]
Vydána aktualizovaná verze DMP Renova 4.1 [Clear Sky]

[30.03.2020]
Sloučení DMP Altera 4.0 [Call of Pripyat] s poslední aktualizací a uveřejnění nových odkazů ke stažení.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Prosinec ve znamení betatestu

DMP pro Stín Černobylu se momentálně dostal do fáze tzv. feature locku, což znamená, že bylo ukončeno přidávání obsahu a nyní probíhá betatest společně s odstraňováním chyb. Bylo by zbytečné vypisovat kompletní seznam změn, proto se podíváme jen na ty nejzásadnější:

● Kompletní úprava respawnovacího skriptu
● Zcela nová úprava množství a obsahu tajných skrýší
● Značně rozšířená variabilita jídla a pití (obr. 1)
● Kontaminace potravin v radioaktivních oblastech (obr. 2)
● Úprava skriptu řídícího zobrazování odměn za postranní úkoly
● Celkové předělání výbavy neherních postav podle dané frakce a oblasti
● Náhrada modelů několika stávajících zbraní za detailnější verze (obr. 3+4)
● Přidání dynamického zobrazení poranění, radiace a únavy
● Přidání rozkmitu zbraní při střelbě
● Několik nových postranních úkolů

Za zmínku stojí hlavně onen upravený respawnovací skript, díky kterému nyní nedochází k problémům, kdy na hráče v určitých okamžicích vyběhne smečka kupříkladu třiceti mutantů (což bylo zvláště patrné hlavně v Rostoku, Temném údolí a Jantaru). Jednalo se o chybu v kódu základní hry, kdy při každém načtení uložené pozice nebo přechodu do sousední lokace hra znovu spustila všechny respawnovací časovače. Ty ovlivňovaly míru zalidněnosti a touto chybou docházelo k jejich přehlcení. Nynější testování zatím vypadá více než slibně, tak snad to vydrží i nadále.





Komentáře

  1. Super super super super!!!! A také samozřejmě díky ;)
    Přeji hodně štěstí s testováním, opravdu se na to těším.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypada skvele! Uz se tesim, az to vyjde!
    Jo, Daty - ty budes hrat nebo uz hrajes Survarium?

    OdpovědětVymazat
  3. Pumpkinnn - já zase děkuju za zájem :).
    Xaint - Díky. Survarium nehraju, nějak mě multiplayer koncept nenadchnul. Navíc se Stalkerem to nemá skoro žádnou spojitost.

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, džim palce s testováním. Jinak rychlej dotaz. Všiml jsem si toho na posledních několika screenech, ta textura rukavic a rukou (např. myšlen rukáv, který zakrývá celé zápěstí) bude v nadcházející verzi defaultní, nebo je použitá jenom pro účely testování?

    OdpovědětVymazat
  5. Díky - momentálně to probíhá relativně dobře, ale nerad bych to zakřiknul.

    Ohledně těch rukávů se to má takhle - ve Stínu Černobylu fungovaly modely rukou a zbraní jako jeden celek, kdežto v Clear Sky a Call of Pripyat se načítaly odděleně (což byla relativně výhoda). Pokud se tudíž nějaká zbraň do Stínu objeví s jinou verzí rukou, nejde to nijak změnit. To je právě případ i těhle několika novějších kousků (TOZ-34, TOZ-66, Bizon, Kedr, M16 atd). Zbytek ostatních zbraní zůstane beze změny. Jde jenom o kosmetickou záležitost a navíc jsem se snažil, aby se ty ruce zase tak moc nelišily.

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Krásně to vypadá :) Moc se těším, kdy to tak výjde odhadem? (jen to odhadni, klidně se spleť o měsíc ale hlavně že budu mít přehled :D) nebo kolik % je hotového :)

    Prosím.

    OdpovědětVymazat
  7. Huger: Díky moc. Datum momentálně neznám, je potřeba ještě několik zásadních věcí otestovat. Nejradši bych ale byl, kdyby DMP vyšlo tak v lednu (do V8noc to už bohužel nestihnu).

    Detomator: Stačí se podívat do doplňků na blogu (do sekce se Stínem) a podívat se, co ti bude nejvíc vyhovovat. V nadcházející verzi se navíc vrátí původní indikátory, i když s částečnou změnou k lepšímu (samozřejmě opět formou doplňku, ne jako výchozí varianta).

    OdpovědětVymazat
  8. Nevíte jak se jmenuje ten první část hudby v stalker shoc v hlavním menu

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Nazdar,
    bohužel jde o dost zásadní chybu v enginu hry, která se projevuje ve všech třech dílech a jiná dostatečně spolehlivá možnost prostě neexistuje. Hodně záleží na hráčích - osobně třeba quicksavy nevyužívám nikde ve hrách, takže mi ukládání přes nabídku nijak nevadí. Navíc manuální ukládání netrvá zase tak dlouho, aby nějak znatelně otravovalo.

    OdpovědětVymazat
  11. @kotva :D

    v akom znameni bude LEDEN ??? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj daty,
    jen jsem chtěl říct, že by bylo dobré dát i do SOCh AK-74Su s animací rozložení pažby. Nejlepší model se mi zdá v CS, kde dřevěné části jsou krásně živé, a v dešti lesklé.

    OdpovědětVymazat
  13. Nazdar,
    já bych do modpacku strašně rád "dal" hodně dalších věcí, ale bohužel takhle jednoduše to nefunguje (zvlášť u animací a modelů obecně).

    OdpovědětVymazat
  14. Nazdar Daty, nerad tě s tímto otravuju, ale na jak dlouho to ještě vidíš? Ať vím, jestli má cenu začínat jiného stalkera, nebo už počkat na release nového DMPčka, které bych si zahrál raději ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Daty DMP je skvělá modifikace ale mám v ní jeden problém a to je loading kordon,smetiště,agroporm,temné údolí,bar,vše je v pořádku do té doby než a tím si nejsem jistýjestli to začíná po x18 nebo až po x16 10 až 15 minutové loady nevíš náhodou jak to spravit jinej problém nemám díky za odpověd

    OdpovědětVymazat
  16. Délka loadingu je mimo jiné ovlivněna počtem věcí v inventáři a bednách. Čím více věcí máš, tím to zabere více času. Udělej si zálohu, vše prodej a zkus to znova změřit.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za radu zkusím to já jen že v klasické verzi takový problém není mám stažený neomezený inventář. Možná to souvisí se skrypti postupuji podle pokynů Datastora tak uvidíme když tak opět napíšu. Je dost možné že jen špatně provádím instalaci, jinak díky:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Množství věcí v inventáři s načítací dobou sice souvisí, ale spíš je problém v případě, kdy hráč ukládá hodně věcí třeba do batohů ze skrýší nebo do nemiznoucích mrtvol. Neomezená varianta inventáře by na to vliv mít neměla.

    Jinak jsem se s takhle dlouhou dobou osobně nesetkal, i když je pravda, že používám Steam verzi, kde je načítání mnohonásobně rychlejší, než u krabicovek.

    OdpovědětVymazat
  19. To je pravda. Ale poslelch jsem radu ohledně zeštíhelní inventáře a funguje to Ale jak jsem psal před tím začína to po questu u jantatu ohledně vypnutí velkého mozku v lahvi mám krabicovku a k tomu ještě kreklou možná je na steamu stalker mnohem lépe doladění jinak je dmp boží a už se těším na novou verzi a prosím nespěchej Shadow of chernobyl je dost problémový až nedodělaní hlavně enginově a v pár dalších věcech jinak tu hru a tvůj mod žeru :-)

    OdpovědětVymazat
  20. A verze GOG je na tom s rychlostí načítáním jak?
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  21. To nedovedu říct, protože tuhle verzi nemám, ale tipoval bych, že podobně jako Steam verze.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Call of Pripyat – čeština

Call of Pripyat – čeština
verze 2.17 | 11.4.2016 | překlad pro základní nemodifikovanou hru

Prohledat blog